2011-01-11

Skäms på mig!

Oj, tiden bara springer iväg och jag får faktiskt skämmas lite över att jag är så dålig på att uppdatera i bloggen. Julafton var en riktigt bra julafton, sådär lugn och skön som man vill ha. Vi njöt nog mest av att vi fick ha två veckor ihop hemma och bara mysa. Nyår blev också väldigt bra, vi spenderade den tillsammans med min syster och hennes lilla familj. Och förra veckan kom deras senaste tillskott, en söt go liten kille som är lik sin storebror.

Och jag har nu slutat som 1 reserv på min utbildning jag har sökt inför våren. Det känns nästan lite som en käftsmäll faktiskt för om det bara är 1 person som tackar nej till sin plats så kommer jag in och vill alla fortsätta så kommer jag inte in. Känns lite som att kunde jag inte fått hamna längre ner på reservlistan, då hade man ju vetat att man definitivt inte kommit in men nu känns allt mest osäkert. Men jag vågar inte hoppas på att jag skulle ha sådan tur.

Något som kommer att ta upp mycket av tiden är nog planeringen inför vårt stundade bröllop :) Förrvisso är det inte förrän nästa år vi gifter oss, men vi vill kunna planera i lugn och ro så därför har vi nu börjat så smått. Känns jätteroligt men OJ vad mycket det är man ska tänka på... Så har ni några bra tips så är det mer än VÄLKOMMET

Nej mina vänner nu är det dags att ta tag i dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar