2010-12-07

Jag får vänta tills i morgon

Nej det där provet känns inget vidare :( Jag tror att det sket sig helt. Har dock inte fått resultatet ännu vilket jag trodde att jag skulle hinna få ikväll men inte. Så det får jag i morgon istället men som sagt då är det nog omprov på torsdag som gäller... :/

Försöker peppa mig själv lite genom att tänka på vad som komma skall. Nu är det 1 1/2 år tills vi gifter oss (om allt går som vi vill ) så nu har det där Bridezilla-monstret vaknat i mig. Trodde inte ens att jag hade något sådant, men ack så fel.
Har så smått börjat kika lite på vad vi vill ha för stil, lite färger och faktiskt så är lokalen bokad. Har även börjat titta lite på klänningar fast bara på nätet än så länge. Och jag får nog börja leta lite snart då jag känner att jag inte vill lägga en helt förmögenhet på en klänning som ska användas under en dag. Hoppas ju på att jag ska lyckas att hitta en klänning på någon rea :) Men jag kommer ta tag i det först efter nyår så jag kan ju sitta och fundera lite till :)


Klockan är mycket om det är dags att släcka ner och få några timmars sömn.
Godnatt alla och sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar