2010-12-08

Lyckorus

JAAAnär jag blev väckt i morse och hade samlat mig lite så kom jag på att jag skulle kolla mailen. Fast det fick vänta till efter frukost och några blöjbyten... Men när jag loggade in så ser jag att jag fått mailet jag väntade på igår kväll. Där stod det att jag hade klarat mig och att något omprov var inte att tänka på. Jag blev så glad och har gått i som något form av lyckorus, för inget har kunnat göra mig på dåligt humör idag.

Så först nu ikväll sitter jag och syr, och mår alldeles utmärkt :) Tänk att på somliga ting så spelar åldern inte någon jättestor roll, som i detta fall sitter på gamla Bettan och hon går som en klocka, jag är salig :)




Nej nu måste jag återvända till maskinen vill ju få upp gadinerna någon gång, allra helst detta året

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar